Способи доставки
- Доставка по Україні компанією «Нова Пошта»
БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА стосується лише товарів, які мають ЗНАК безкоштовної доставки
Умови такої Безкоштовної Доставки:
товари до 3000гр – повна оплата на р/р Фоп або онлайн
товари від 3000гр – оплата на Ваш вибір (Оплата)
Безкоштовна доставка НЕ стосується: товарів без знаку Безкоштовної Доставки;
товарів з адресною доставкою (є знак Безкоштовної доставки);
та у пункти приймання видачі (є знак Безкоштовної доставки).
ДОСТАВКА ОПЛАЧУЄТЬСЯ КЛІЄНТОМ!
Шановні клієнти, у зв'язку з почастішанням не явки клієнтів на пошту, післяплата відправляється тільки після оплати мінімальної заставної суми (індивідуальна), як гарантія Порядності! Доставка 1-2 дні в залежності від вашого розташування.
Відправка товару (у наявності) здійснюється в той же день, якщо замовлення оформлено до 12.00, решта відправляється наступного дня..
Номер декларації (ТТН) буде відправлений Вам в день відправки післе 19.00 на номер мобільного телефону, який Ви вказали в замовленні.
ДО УНИКНЕННЯ НЕДОРОЗУМЕНЬ, будь ласка, перед замовленням уважно ознайомтеся з умовами Доставка та Оплата, Графік роботи нашого інтернет-магазину.
Режим работи
Замовлення у телефонному режимі: якщо з якоїсь причини Вам не відповіли одразу (можливо завантаженість з обробкою замовлень), то обов'язково передзвонять пізніше. На пропущенні дзвінки, зроблені у вихідні дні або неробочий час не передзвонюємо! Ще раз просимо уважно ознайомитись з нашим графіком роботи. Якщо Ви проводите оплату не в день замовлення, прохання уточнювати наявність товару на момент оплати.
ВІДПРАВЛЕННЯ НАКЛАДЕНИМ ПЛАТЕЖОМ здійснюється тільки Новою Поштою та залежить від суми та габариту товару.
Ми не несемо відповідальності за терміни доставки транспортним компаніям
ДУЖЕ ВАЖЛИВО!!!
Шановні покупці! Ви отримуєте товар через кур'єрську службу – межа нашої відповідальності закінчується на порозі кур'єрської служби. Ми намагаємося пакувати товар так, щоб він у процесі перевезення та неакуратного поводження не отримував пошкодження. Але, на жаль, іноді таке трапляється.
Шановні клієнти!
Перед відправкою весь товар перевіряється на наявність браку, страхується поштою. Тому переконливо просимо Вас, витратьте трохи часу та обов'язково перевірте товар на відділенні, щоб уникнути надалі непорозумінь (Забираючи товар додому, Ви підтверджуєте, що все гаразд). У разі наявності дефектів складіть акт.
Товар обміну та поверненню не підлягає (за винятком виробничого браку за наявності фото). До виробничого браку не належать відколи, подряпини та подібні пошкодження.
Це важливо, тому що випадки псування товару почастішали.